fredag 18 maj 2012

Fotbollsderby i Manchester

Det blev en sen kväll igår, det här
Måste vara tidernas sämsta uppladdning inför tävling som jag håller på med nu, men det må så vara. Vi var på fotboll igår och avslutade kvällen på en pub inne i Manchester City.

Fotbollen, sjukt läcker arena och vilken stämning i publiken! Fullt med huliganer, de hyttade mot varandra mer än de såg matchens. Vakten kom dock uppklättrande på läktaren för att skälla på mig!!! Jag fick inte använda min kamera under matchen... Fy skäms och vet hut på mig, en kamera på en fotbollsmatch, hur kunde jag....

Sista dagen här. Idag ska vi bila sönder betong och skriva prov och sen hemfärd. SAS har ställt in en massa plan bara för att det var röd dag igår så vi måste först flyga ner till London och därifrån till Arlanda. Jag kommer att vara hemma runt två i natt... Tävling i morgon... Sova på söndag...

Lite bilder och sen måste jag kila ner till frukosten..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar