onsdag 9 maj 2012

I Malmö

Puh, jag har mellanlandat en snabbis på mitt hotellrum. Klev upp 04.00 igår morse, flyget från Arlanda till Malmö gick klockan sju så det fick bli en tidig morgon. Utbildning från morgon till kväll på Huvudkontoret i Arlöv. Kvällen blev tidig och jag vaknade utvilad i morse.
Vaknade till en underbart varm och skön onsdag. Intressant utbildning hela dagen, nu är jag trött och hungrig.

Jag älskar mitt jobb! Det är precis hur bra som helst och det kunde inte ha blivit bättre, fantastisk känsla!

 Ska snart springa och samla ihop gängen för en promenad ut och leta matställe..
Fulast idag: namnet på osten vid frukosten, Snapphane-cheese. OCH, ett matställe som heter "Orvars Korvar".. De är finurligt folk i Malmö :)

Nej nu måste jag rusa..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar