lördag 12 maj 2012

Hemma

Efter en vecka i Malmö är jag nu hemma igen, kom hem igår kväll. Blir hemma tills i morgon då jag åker till Manchester igen. Det blir lite farande och flygande, långa veckor och korta nätter, jobbigt men roligt. Framförallt givande och väldigt intressanta arbetsveckor. Jag trivs!

För några dagar sen vart det bestämt att det blir tävling på lördag, om en vecka alltså, serie 2 i Österbybruk. Hade velat vara med på norrlandsmästerskapen men klubben är inte norrländsk. Den ligger i Uppland. Hur som, tävling om en vecka oh jag körde sista bänkpasset alldeles nyss, känns hyfsat bra. Första tävlingen på ett och ett halvt år, kanske ska jag inte ha så höga förväntningar på resultatet, men det är ju därför jag tävlar..

Träning ja, det blir ju inte jättemycket träning nu när jag reser omkring, fick ihop ett pass i Malmö, två idag och ett i måndags, jag hinner bara ett i morgon. Det är ju ingen katastrof direkt, ibland får man ha lite sämre veckor.

Nu gör jag kväller, slöa på soffan med Alexander. Upp i tid i morgon och ta tillvara på dagen innan jag åker igen..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar