onsdag 20 juni 2012

Igelkotten vs tupparna 1-0

Det blev en vacker dag idag! En ganska bra dag faktiskt, förutom att det inte blev någon träning för min del, jag hade ingen lust när jag var påväg hem och passerade Sandviken och sen när jag var träningssugen var klockan för mycket istället, sånt som händer ibland, träningen i morgon är efterlängtad...

Har ägnat kvällen åt att tvätta bilen och varit till återvinningen med kartonger. Sen satte jag mig ute i solstolen med en glass medan hönsen fick springa av sig lite.
Fick besök av en igelkotte.. Väldigt söt men hönsen var inte ett dugg roade.. Inte blev de nå gladare när den gick in i hönsgården heller.. Tydligen äter de popcorn och nu när han ätit det lär det inte gå att få i den kotten några digestivekex längre..
Fundersam tupp och nyfiken igelkott

Målmedveten


Igelkotten äter popcorn.. Så pass att han får paltkoma.. 

... Och somnar under vaktelhuset...

Tillslut vaknade den och knallade ut igen så hönsen fick gå in och lägga sig.. 

Kortvecka denna vecka.. Helgens är än så länge oplanerad. Jag hoppas på fiske, vi får väl se vad herrn i huset säger om det.. 

Det går snabbt framåt med badrummet nu iallafall.. Tätskiktet torkar och kaklet kommer upp nästa vecka.. Det börjar bli lite panik att få ut huset till försäljning.. Har en känsla av att det kan gå ganska snabbt då det redan är flera som hört av sig och visat intresse.. Håll en tumme för det! 

Återkommer..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar