torsdag 14 juni 2012

Planering

Ja jag är hemma igen. Blev en kort trip till Malmö i början på veckan. Jag börjar kunna terminal 4 på Arlanda nu;)
Kom hem igår kväll. Blev en lång arbetsdag idag, lätt hänt att dra ut på tiden lite, fantastiskt roliga arbetsdagar har jag. Avslutade dagen med ett träningspass. Kvällen bara försvann någonstans emellan allt.. Sprang igenom MIO på hemvägen och sneglade på möbler. Planeringen är i full gång i mitt huvud. Det känns som att veckorna till inflyttning kommer att gå fort och förhoppningsvis har vi sålt huset då. Nu är golvet gjutet i badrummet iallafall. Jag la golvvärme i söndags, plättlätt ju. Det går framåt i rasande fart, håll tummarna för att kommande missöden och katastrofer uteblir..
Snart helg igen. Förutom en del måstegrejer ska jag ägna en hel del tid med kameran, jag längtar efter att få lägga 100% fokus genom linsen.. En fotohelg, hoppas på bra väder.

Nu säger jag godnatt..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar