söndag 17 juni 2012

Strålande..

Ibland känns det skrämmande, kan man verkligen ha det såhär bra? Tänk om allt bara skulle skita sig, så har jag redan känt på hur det är att ha det så här bra, hur blir det då? Och om allt flyter på allt för bra kanske allt strävar mot att då balans och därför kanske det kommer en riktig praktsmäll snart, får lepra och tappar benet eller så.. Nog blir jag lite nervös allt. Samtidigt så får jag väl ta tillfället i akt och njuta av verkligheten som den är just i detta nu.

Snart går jag på semester, det är också med blandade känslor, inte alls roligt att inte jobba på en hel månad! Samtidigt välbehövligt då flytten närmar sig och en semester är ett ypperligt tillfälle att packa, städa och typ sy gardiner till alla nya fönster:)
Det är en rolig tid nu i allt planerande, vad vi ska ha för möbler och vart, vilket rum ska fungera till vad. Roligt är det och jag tror nog att det blir bra, är faktiskt övertygad om det.

Det märks i hela kroppen att jag mår bra, så bra som jag mår nu har jag aldrig mått, tänk att ett nytt jobb kan göra så mycket. Det märks väldigt tydligt på träningsresultaten framför allt. Det kommer nya personliga rekord var och varannan vecka. Jisses!

Jag håller i hatten och surfar på denna våg nu så länge den varar, innan jag tappar benet...

Duns i säng nu och invänta ännu en trevlig arbetsmåndag!

Återkommer...

1 kommentar:

  1. Låter alldeles underbart Lisa, lycka till!!!

    SvaraRadera