torsdag 28 juni 2012

Garmin Forerunner

Det är redan torsdag, tiden går verkligen fort när man har roligt.. Bara en endaste dag kvar till semester.. Fast jag hade gärna jobbat ett par veckor till..


Om en månad flyttar vi.. Så sablans roligt! 

Investerade i en ny pulsklocka här om dagen, en Garmin Forerunner 110. Har hunnit testa den litegrann då jag och mamma har börjat promenera igen.. Skönt också att åter igen ha pulsklocka på gymmet, har varit utan ett tag då min gamla Polar strulade så hemskt..
Den är väldigt enkelt att förstå sig på men ändå finns där så enormt med information. Det är min första pulsklocka med GPS, faktiskt riktigt roligt!


Dagens träning
Idag blev det ren motionsträning, först en promenad och sen en tur på cykel. Skönt att få svettas..

Svenskt sommar, finns det något mer underbart!? Doften, färgerna, ljuset, det är så fint! Jag njuter! 
Jag har ett enormt fotosug... Vill ut och trampa i skogen.. krypa i åkanten, köra ner huvudet i en blomrabatt... Okej, det ska bli skönt med semester, skönt med ledig tid som man kan fylla med njutbara saker.. 

Något annat som är strålande trevligt är Janets blogg. Sprudlande härliga Janet. Äntligen har jag fått upp en länk i min vänsterspalt. Läs den här!

Nu är det dags att krypa ner i sängen så jag orkar med en dag i Bollnäs i morgon.. 

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar