torsdag 23 maj 2013

Sköna maj

Dagarna rusar, jag har kanske jättemycket att skriva egentligen, men så ligger jag här som vanligt i sängen och ska precis till att släcka lampan, så där skönt trött som man blir efter en arbetsdag följt av ett långt gympass.
Idag hade jag sån tur att jag lyckades klämma in lite brorsonmys. Två brorsöner, de sötaste som finns, fina barn!

Tiden går så fort, jag växer fort och kan för mitt liv inåt begripa hur jag ska klara av en mage som kommer att få växa fritt i tre månader till, den är redan stor. Jag är en litn tjockis.. :)
Ska jobba i fem veckor till, eller vänta, det är nästan bara fyra kvar nu. Sen ska jag lägga mig i skuggan och flämta fram tills det är dags. Det våra alldeles egna bebis kommer.. En Charlie kanske? Vi får väl se vad det blir.

Nu släcker jag.. Godnatt..


Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar