tisdag 11 juni 2013

Trött

Nu går jag snart in i vecka 30 och kroppen börjar säga ifrån mer och mer för var dag som går. Jag längtar efter att gå hem på semester nu, vila och göra alla de där sakerna som ligger på hög men som jag inte riktigt hinner få in i vardagen mellan jobb, gym och sovande timmar. 

Jag är både dålig på att blogga och ta dokumenterande bilder, jag hoppas jag blir lite bättre på det när jag får lite mera tid om två och en halv vecka. Ja det är den tiden jag har kvar att jobba. 

Är ändå nöjd över att kunna köra på bra på gymmet fortfarande, träning gör mig glad, jag mår så mycket bättre om jag får träna. Fortfarande fem pass i veckan men som sagt börjar kroppen säga ifrån nu så vi får väl se hur länge det funkar. 

Den senaste veckan har vi fått urgullig tillökning i hönshuset. Fem små kycklingar har kläckts och idag lämnade de redet. 
Fick samtal från schenker idag, ett paket från Kronan finns att hämta, barnvagnen har kommit, det ingår utkörning egentligen men det är smidigare för mig att hämta på schenkerterminalen i Gävle. Ska göra det i morgon, roligt! :)

I övrigt intet nytt. Jag växer och blir tyngre och tyngre, men det är ju som det ska. 

Nu ska jag läsa Inferno innan jag släcker lampan. 

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar