tisdag 10 december 2013

En hel natt

Har just vaknat efter en helt fantastisk natt, en hel natts ostörd sömn fick jag, det är första gången sen någon gång i våras, helt enkelt, jag kommer inte riktigt ihåg när jag sov en hel natt senast, behöver jag säga att det var skönt? 
För övrigt så sover Erling fortfarande, han somnade om så sött efter morgonens matning. 

Planerna för dagen är att försöka ta julkortsbilder på Erling. 
I övrigt är planerna få så jag måste försöka komma på något att göra. Den är en liten filur som blir väldigt gnällig om det inte händer något.. Han behöver visst liv och rörelse, en trip till Valbo kanske? :) inte mig emot..

Jösses, jag känner mig så pigg, är det på riktigt! 

Ha en finfin dag hälsar en bortskämd, utsövd mamma.. 

Återkommer,,,




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar