torsdag 26 december 2013

Julen 2013

Så var julen över. Det har varit en riktigt skön jul och det enda jag saknade var snön. 
Det var två stora händelser med denna jul, den ena var att det var Erlings första och det andra är att min kära mamma fyllde 50 år! 

Julafton började vi fira här hemma med julfrukost och Alex  sida och på eftermiddagen och kvällen var vi hos mina föräldrar med min sida. Alldeles lagom. :)

Var och som hundraåringen på bio igår, riktigt riktigt bra, se den!

Ingen träning sen i söndags, det börjar krypa i kroppen nu. Har ju hunnit ladda upp med mycket energi iallafall., ;) 

Uj vilket tomtugg. Jag lägger ner och lägger upp lite bilder istället.. 
Julaftonsmorgonmys på köksgolvet. 
Suddig bild på mig och Erling
Förmiddagsglögg..
Från mig till Alex, en Mandolin.. 
Eftermiddagen.
Erling gillade sina julklappar, framförallt denna.. Lilldampen. :)

Nu sover skrutt och Alex är på bio, det blev alldeles tyst här. Kusligt nästan, tur Måsart kan konsten att pladdra.. 

Återkommer...








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar