fredag 27 juni 2014

9 dagar kvar

Tiden. Jag önskar jag hade mer av den.  Det är så mycket jag vill hinna på en dag men det är sällan tiden räcker till.

Den här dagen började 04.30.  En liten krumelur vaknade och var precis hur pigg som helst. Det var bara för mig att kliva upp.. nackdelen, det är jobbigt att gå upp mitt i natten. Fördelen, jag har tvättat, diskat,  tagit en springtur, ätit frukost, slappat på soffan en timme och tagit en långdusch. Klockan är strax efter åtta.

Kände mig löjligt hurtig där jag sprang med barnvagnen framför mig i regnet,  halv sju i morse. Hade jag suttit i köksfönstret och sett mig själv hade jag ruskat på huvudet och suckat åt idioten som inte verkar fatta hur jävla jobbigt det där är! Nu är jag den där idioten och det är jäkligt skönt och väldigt nödvändigt. Jag är fortfarande för tung och det är nu nio dagar kvar till SM.

Nu ska jag ta dagens tredje kopp kaffe medan jag fönar håret. Ska strax in till Sandviken och besiktiga Lotusen..

Återkommer. .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar