söndag 1 juni 2014

Good old England

Det blir många mil i Lotusen nu, och oj vad jag tycker det är roligt! 

Igår var jag till Staberg utanför Falun på Good Old England-träff. En bilträff bara för engelska fordon. Det var TVR, hundkojor, Rolls Royce, Lotus, triumph m.fl. Roligt och väldigt väl arrangerad träff. 




Förra året famns ingen Elise med på träffen men i år var vi två. Den andra rullar i Dalarna och var även den inköpt i år. Kul med fler Eliser. 
Väl hemma igen vart det bus och lek med Erling,,,
Glad skrutt...
.... För att framåt kvällen rulla in till Sandviken för att vara med på årets cruising. Satte på Erling pyjamasen med tanken att han skulle somna så fort vi åkt hemifrån då klockan ju hann bli en del, han sover normalt vid sju men igår satt han bredvid med och skrattade och var precis hur nöjd som helst ända tills vi var hemma igen  strax efter nio, inte en sur min på hela kvällen. 

På bilden ovan ser ni barnvagnen jag har med mig i Lotusen, ja sen får plats, men handtagen är avkapade nästan en decimeter så den är väl inte ergonomisk direkt, men vad gör väl det. Allt går om man vill. 

Trots sen kväll igår vaknade Erling som vanligt före klockan sex, det blir nog en lång middagslur för honom. Jag själv häller i mig kaffe i väntan på att få åka iväg på dagens tur. British daytrip, en dagstur i Dalarna med start i Staberg, ska bli roligt att se vart vi ska. Kul dag, kul helg, kul liv. :) 

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar