fredag 13 juni 2014

Studenten!

Idag tog min minsta kusin Ellinor studenten, stort! Grattis till dig! Jag och Erling har varit där idag.  Alex är och fiskar i vanlig ordning. Två lax förra helgen blev det. Men sen har det varit lugnt i vattnet.

En arbetsdag kvar på fältet innan jag går på semester. Innan det har vi lite avslutning med jobbet j mitten på nästa vecka. Blir skoj! Tiden går lite väl fort ibland, tyckte det var nyss jag började jobba efter mammaledigheten. Men det var över tre månader sen..

Det är nu tre veckor kvar till SM och jag är fruktansvärt pepp! Kroppen känns kanon och det blir spännande att se hur väl jag kan prestera. Jag förväntar mig personbästa och hoppas på medalj såklart. Klassen är stor och konkurrensen stenhård, klassisk styrkelyft/bänkpress, alltså utan utrustning, är en del av sporten som växt explosionsartat de senaste åren bara. Roligt, dock börjar redan mina nerver hamna på utsidan av kroppen! 

Två vilodagar i rad, var till en massör igår för att mjuka upp axlarna lite, fick order om att ta set lugnt i två dar för att inte dra något snett igen., så, nu har jag vilat.. Typ.. Iallafall inte varit på gymmet.. Längtar dit och ser fram emot morgondagens pass! 

Jösses, jag har skrivit på det här inlägget hela dagen men blivit avbruten stup i kvarten. Nu när jag har tid är tanken död istället.. 

Vi hörs en annan dag! ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar