fredag 18 oktober 2013

Audi

Min kropp fortsätter att strejka. Hälseneinflammation ena dagen, pigg nästa för att sen få feber.
Jag tror att min kropp försöker signalera åt mig att ta det lite lugnt. Lättare sagt än gjort... 
Idag började vi dagen 03.45, jag vaknade med en hemsk feber och Erling låg bredvid och tjattrade och flina, skitglad över att det var "morgon". Var vakna i några timmar för att sen få somna om och sova några timmar till. Det är ju tur man inte måste upp och jobba utan faktiskt kan sova halva förmiddagen utan att det gör nått. 

Idag har vi sovit, Erling har träffat sina kusiner och jag har köpt en bil.
Har varit utan bil sen jag lämnade in firmabilen och någon privat bil har jag inte haft sen jag sålde Corvetten förra sommaren. Alex börjar jobba på måndag efter sjukskrivningen, operationen ni vet, så, på måndag skulle jag ha blivit strandsatt. Men nu har jag alltså köpt mig en bil. En Audi, Audi A6, den är Silverfärgad, gammal och fullt funktionsduglig. Så, jag har köpt min allra första Audi. 
Tyvärr märkte jag av min allergi på väg hem och då vi hade kollat upp att den var hundfri innan funderade jag på va det kunde vara. Visade sig att han som haft den skjutsat sin flickväns döttrar till stallet för en tid sen. Så, den måste saneras. I övrigt är jag riktigt nöjd med den. Man får mycket bil för pengarna på blocket nu. :) 

 Snöblandat regn nu, vädret har varit ordentligt ruttet idag, supergrått och mörkt. 

Lite bilder och sen säger jag godnatt. 


Nybadad sexveckorsbebis


Återkommer







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar