tisdag 8 oktober 2013

Blond

Idag vaknade vi lite tidigt efter en fantastiskt bra natt. De flesta nätter är faktiskt bra, kvällarna är lite knöligare då lilleman har svårt att komma till ro. På dagarna krävs oftast en sväng i vagnen eller i bilbarnstolen för att han ska somna ordentligt och då brukar han sova i flera timmar. 

Igår var vi till BVC, han väger nu 5.2kg, en liten knubbis men som följer kurvorna fint. 

Nu har inte jag tränat på sex dagar, känner mig frisk och kry igen så eventuellt kanske jag kan ta ett litet lättare pass idag. Fick tummen upp från barnmorskan igår, ska på efterkontroll nästa vecka men fick ändå tummen upp. :) 

I somras blav det inte mycket sol för mig. Var ju tjockisen i skuggan hela sommaren. Det har lett till att min vanligtvis blonda kalufs inte solblektes i år och igår vart jag så less så jag för första gången i mitt liv blekte håret. Det blev ju gula toner i det givetvis så jag ska snart åka och köpa ny färg och göra om. 

I övrigt är dagens kalender tom så vi får väl se vad vi hittar på.m

Nu ska jag och Erling åka till affären.. 



Återkommer...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar