onsdag 23 oktober 2013

Isbjörnsmassage

Klockan är snart två, jag har varit vaken i tio timmar redan. Vaken sen fyra, klev upp vid fem. Målade naglarna två gånger, sorterat kläder, duschat och roat Erling, sen for vi på babymassage, då somnade Erling och jag fick massera en isbjörn istället. När det var slut och alla gått hem då vaknade skrutten och ville ha mat. Jobbigt att vara på massage.. 

Igår täffade Erling doktorn för kontroll, han är kärnfrisk och ligger stadigt över viktkurvan, min lilla knubbis, 6.2kg! 7 veckor idag. Han utvecklas och det går framåt i rasande fart, allt blir bara roligare och roligare, den värsta nyfödd-tiden är förbi tack och lov. Nu njuter vi för fullt av allt bara. Skönt! 

I morgon ska jag lämna in bilen på sanering, har sett fram emot det. Tråkigt att bli allergisk varje gång jag åker i den.. 
Jag hade bra tajming på bilköpet iallafall, Passaten gick sönder för några dagar sen... 

Håller på att gå igenom en massa foton, ska framkalla en del och göra några förstoringar. Både på Erling och på lite foton jag tagit tidigare. Köpte ramar här om dagen på biståndsgruppen i Sandviken och har spraymålat dem i samma färg. Blir nog bra när de kommer upp på väggen. :) 

Nu ska jag pilla i mig lite lunch och sen blir det ett benpass på gymmet, det är dagens plan.. 
Bästa Audin.. :) 

Erling och hans kusin Vilmer
Glad skrutt




Återkommer.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar