torsdag 31 oktober 2013

Träning

Nu äntligen är jag i gång på riktigt efter förlossningen. Nu känner jag att jag kan börja ta i igen, färre reps, tyngre vikter, som jag har längtat! 
Har kommit igång igen med promenader också, dumma hälsenan har ju satt stopp några gånger men nu har den inte krånglat på en sisådär två veckor så jag traskar på. Skönt att komma ut. Både jag och Erling behöver frisk luft. Barnvagnspromander är härliga! 

Idag sov vi till halv sju, sen väntade vi fram till affären öppnade, tog en promenad ner på byn och handlade frukostbröd och middagsmat. Erling ligger nu och sover i vagnen ute och jag har roat mig med att måla naglarna. 
Idag har vi inga planer alls, men det får bli en lugn dag, igår fnattade vi omkring hela dagen, först till Sandviken med Cattis och barnen och sprang en shoppingtur på stan, sen hem och lämnade Erling för att sen åka tillbaka till Sandviken för frisörbesök, välbehövligt! Hem och åt mat och iväg till gymmet. Det var min gårdag. Avslutade dagen med att försöka få lilleskrutt att sova, det tog oss fem timmar sammanlagt.. Natten i natt blev kort med andra ord.. 

Nu vaknade skrutten... 


Två månade gammal och babygymmet blir bara roligare och roligare. :) 

Återkommer... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar