tisdag 1 oktober 2013

Operation

Äntligen kom 1 oktober. Dagen då Alex äntligen skulle få opererera bort ljumskbråcket. 
Var inne på dagkirurgen 09.30 i förmiddags. Efter att Alex gått in på operation ägnade jag och Erling två och en halv timme på gymmet. Igår fick jag inte träna för honom, hanv vart sur efter två set så det var bara att åka hem, men idag blev det som sagt ett längre pass, inte så intensivt men ändå.. :) 
Efter det for vi till träningskompis Tommy och drack en kopp kaffe, Erling fick träffa en hund för första gången, jag tror inte riktigt att han såg den men hunden verkade gilla bebis iallafall, väldigt trevlig amstaff. Hoppas Erling slipper ärva mina allergier,det visar sig väl om några år. 

Sen gick vi en sväng på stan i Sandviken. Alex ringde vid fyratiden och sa att han var färdig. 

Nu i oktober fyller Måsart ett år. Han har de senaste månaderna börjat prata och det kommer nya ord och läten mest hela tiden. Hej, hej gubben, hallå, pappa puss, Alex, och hej då är orden han säger nu. Djuren han härmar är, höns. Hund, fiskmås och undulat. 
Han är charmig den där kråkan. 

Jag har blivit väldigt flitig med kameran och som ni nog förstår tas de allra flesta bilder på Erling, så, här kommer bilder från senaste dagarna, på Erling.. :) 

Erling och jag, från nyss.. 

Tröttis på gymmet.. 

Glad bebis!

:)

Från i morse.. 


Livet är bra jäkla fint! 

Återkommer...









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar