lördag 20 juni 2009

Bilder..

Joo, Nu kommer bilderna jag sa att jag skulle visa.. Har äntligen fått in lite färg i huset.. Förut såg det ju typ ut som i lägenheten, men det funkar inte riktigt i huset.. Sååå..

Sovrummet fick en stänk av blått...

Vardagsrummet blev grööönt... Vad enkelt det är att göra om rum med textilier, är iofs tidskrävande.. och inte gratis.. men det är mycket enklare än att tapetsera om.. dessutom kommer vardagsrummet att bli orange i höst.. bara att sy nya kuddar, gardiner och köpa en ny matta.. mjaa.. :)

Gjorde ett arrangemang i min fina vattenkanna igår också.. det piffar upp köksbordet lite.

Den andra kannan vart lite konstig, får se hur länge den står sig, de där lökarna var jag ut och plockade upp i trädgården.. eller, skogen.. mjaaa..

Fina fina vattenkannor.. Jag har blivit kär i såna sen jag fick den gröna av mormor i inflyttningspresent.. såå sött...

Nu kära folk.. Nu är det dags att dra på sig målarbyxorna och klättra upp på stegen, för nu ska jag måla fönster.. fantastiskt! Jag har längtat.. :) Kanske blir det till att ligga på taket och skrapa vindskivor idag med.. får la se..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar