lördag 13 juni 2009

Vad är det frågan om?

Vaknade i morse av "klockan är elva och tretti" Alec kom in i sovrummet.. jisses! Va? Är det sant? Halv tolv? Vad hände?

Hur kan man bara sova 11 timmar, inte vakna en endaste gång, bara sova som en gris? Jag måste ha varit trött..

Sitter  här nu och känner mig helt bakfull.. men det är jag så klart inte, igår kväll var jag på gymet och knäböjde, persade med 7.5 kg.. riktigt nöjd.. Sen åkte jag hem till mor och far och fikade.. Väl hemma började jag klä om lampskärmarna, blev riktigt bra, spraylimmet jag lånade av mamma var en klockren lösning! Fantastiskt smidigt..

Ja men nu då, jag har lyckats sova bort halva dagen.. ska slänga mig i duschen nu sen lär jag in till valbo igen.. suck.. sen ska jag sy gardiner och träna..

Mjaa.. måste sätta fart..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar