torsdag 25 juni 2009

Häcken..

Vilken underbar dag!! Sista arbetsdagen denna vecka, solen skiner och det är tokvarmt! Så skönt!

På hemvägen åkte jag och köpte det jag behöver för helgens aktiviteter.. ska testa gjuta krukor och ett fågelbad.. eventuellt nån ljusstake också.. får la se..

När jag kom hem planterade jag ut spikklubbor i Alec krukor vid vägen.. Ja, precis ALECs krukor.. Han skulle absolut ha ett par Slicks-däck där.. fint serrö.. jojo.. Efter det gav jag mig på häcken, det är det värsta jag gjort sen målningen förra helgen.. ;) En rostig häcksax.. och en häck som är lika bred som hög.. ska ta tag i det där i höst, klippa ner ordentligt.. men nu kan man ju inte ta så mycket, då blir den ju inte grön nå mera... såå,, till hösten.. :)

Nu ska jag hinka i mig en liter vatten och sen bär det av mot gymet, knäböj idag.. Bara å hoppas det går lika bra som marklyften gjorde igår.. :)

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar