fredag 19 juni 2009

Underbart!

Äntligen lite ledighet!! Jag har längtat!

Åkte hem efter jobbet och bytte om, sen for jag till Valbo, in på IKEA och köpte mera tyg... spenderat en del på tyg denna månad, men det blir fint.. :) Så, nu har jag suttit och sytt gardiner hela kvällen, ska lägga upp lite bilder här i morgon om jag kommer ihåg det.. Köpte även en ny kudde så inatt sover jag nog riktigt skönt..

Alec har åkt till Orsa, det är race där hela helgen... hur dum får man vara som arrangerar race över midsommar? Klantnyllen! samma tid varje år.. Jamen, så han blir ju borta till söndag, trist! Det är ju tur man har att sysselsätta sig med.. i morgon hoppas jag på uppehåll så jag kan måla...

Nu är det dags att krypa ner i sängen, kasta huvudet på nya kudden och slå upp en sida i någon av tidningarna jag köpte... hrm.. jaa.. jag var in på ICA.. så ville jag ha något att läsa.. En "Uti vår Hage" och en Knasen.. finfint...

Och nej, jag är inte vuxen.. jag har hemtelefon och dagstidning.. det räcker med vuxenpoäng.. "Forskning och framsteg" "illustrerad vetenskap" och "Sköna hem" kommer i brevlådan varje månad.. men inget slår en serietidning..

Tack och Godnatt..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar