onsdag 3 juni 2009

Vilken dag!!

Dagen började inte så bra.. Min klocka ringde aldrig, jag vaknade fem över sju och fattade ingenting.. helt otroligt att man inte kan lita på mobiltelefon.. grr!! Kom in till jobbet åtta, åkte igen vid tolv, in till sjukan igen.. Efter det åkte jag och köpte mera färg till huset.. vet inte om det blev den 6 eller 7 hinken nu.. 60-70 liter.. galet mycket färg för så lite panel... Köpte även färg till vindskivor och rutn fönster, ska bli kul att se hur det blir.. vågade inte provmåla idag då vädret är så dåligt..

Mer då.. jagat tyg till sovrumsgardiner, letat pellets till Tjabo, letat oljefilter till bilen och varit en sväng på apoteket.. det är min dag.. struuuldag...

Morgondagen blir väl bättre, lånar Alec väckarklocka så jag iallafall kommer ur sängen i tid.. :)

Nu ska jag Cadda lite..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar