onsdag 17 juni 2009

Bitter, såå bitter...

Det blev aldrig någon träning igår, laddad till max for jag ner på gymet efter jobbet, la mig på bänken och började med hantelpress, men efter tre set la jag ner.. Musklerna var trötta. inte så konstigt med tanke på helgens träning, men det är då inte roligt när man längtat efter gymet sen dagen innan.. hua! Att träna när kroppen är sliten är bara dumt... Såå, åkte hem och ställde mig på crosstrainern istället.. Lät pulsklockan vara på efteråt, brännde 1200kcal, liggande i soffan och tittade på tv... inte dåligt.. haha..

Onsdag idag, två arbetsdagar kvar denna vecka... hoppas det går fort... skulle sitta fint med helg nu.. så ska jag hålla tummarna för att det inte blir så mycket regn i helgen, vill hinna måla.. köpte en ny färg igår, jag tror det kommer att bli bra... :)

Nääe, ska kela lite med Tjabo nu innan jag åker och jobbar..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar