fredag 12 juni 2009

Men kuul..

Galet skönt att vakna i morse utan att klockan ringde.. fick sova ut.. en ledig dag är en bra dag!

Det är ju fint att ta en extra dag ledigt när vädret är perfekt... HRM! Regn regn regn, hela helgen lång...

På förmiddagen var jag iväg på en shoppingrunda, först Gävle och sen Valbo.. letade tyg på Ohlssons men det slutade med att jag köpte några meter på IKEA istället.. Var in och skulle fixa ny färg till knutarna då den jag köpte blev fel.. fick inte tag på nått så får fixa det på måndag..

Har även inhandlat lampskärmar och kuddar, ska sys om, byta tyg... Jag ska ha en riktig pysseldag i morgon..

Present till syster också.. Stina fyller 16 idag.. Grattis! Börjar smyga sig upp och bli stor nu.. Bara till att försöka äta på tallriken och sluta spilla mjölk på duken så är du snart vuxen också..

Väl hemma så hämtade jag bara upp Tjabo och sen ner till syster och åt tårta, sen hem och nu har jag städat hela huset... Såå.. ska hinka i mig lite vatten nu och sen bär det av mot gymet.. Blir väl biceps och rygg idag som det känns...

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar