måndag 29 juni 2009

Som en påse nötter..

Så känner jag mig idag, som en påse nötter.. Vaknade i morse och fattade inte vad som hänt.. Mådde toppen igår kväll.. Men det vände visst under natten.. menmen, det går väl över..

Vi var ut och fiskade igår kväll igen.. Lojärnen, inte ett hugg, ingenting.. En rutten gammal räka fastnade på min krok.. hrm?!.. Väldigt skönt ändå att komma ut och stå där vid sjökanten med spöt i hand.. avslappnande.. Jo, tills jag bytte till ett tungt skeddrag och fick veva på som tusan för att inte fastna i botten.. De där firrarna verkar ju bara hålla sig på mitten av sjön, då duger det inte att kasta kort..

Mjoo.. Tränade gjorde jag igår med, var ner i garaget på förmiddagen, ACn på, 16 grader.. hur skönt som helst! Så kallt har vi inte där ens på vintern.. haha.. Lyxträning.. ;)

Ja men jooolåsatte.. Det var ju inte ett dugg roligt att bli sjuk nu.. nä.. Bara å bit ihop och jobba på.. Vi är en man kort nu så det finns ju att göra..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar