torsdag 27 mars 2008

Äntligen!

Äntligen är perkulatorn hel och jag väntar ivrigt på dagens första kopp kaffe.. eller, jag fick en halv kopp i morse som smakade apa! den räknas inte..

Så, vad har dagen erbjudigt så här långt.. Ja, jag har haft sönder perkulatorn, hämtat en dator i källaren och lämnat den till pappa. Varit in till Sandviken och köpt två nya kaffeknoppar och sen var jag till apoteket för att hämta de sista medicinerna..

Apoteket ja, jag är redan trött på min läkare.. Första gången jag pratade med henne missade hon att skriva ut ett recept, ringde igen för att be henne komplittera, det gjorde hon, och nu skulle hon ha arvode för det.. kan ju hon glömma! Ja så nu väntar jag på att de ska ringa upp.. suck.. visst, det är bara 80 spänn, men inte ska hon ha det när hon är klantig!

Ja, jag var även på väg ut i skogen för å träffa min klasskompis, men på väg så ringde jag för å fråga vart jag skulle svänga, ja, då visade det sig att han var i Gävle på jobbet.. Så får åka dit senare istället..

Nu blir det plugg inför tentan.. tänkte även försöka hinna med å städa, kommer ju folk på lördag..

Weei! nu är kaffet klart!

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar