fredag 28 mars 2008

Krock!

Det är lite mycket måsten nu.. Måste plugga, tenta i morgon.. Måste städa, kommer folk i morgon..

I morgon är ingen dag jag ser fram emot.. inte på något sätt..

Efter tentan i morgon lär jag fara iväg å handla fika, massor.. typ.. hem å städa klart, sen är det väl folk här hela kvällen kan jag tro..

Är väl iofs rätt trevligt när man får besök av moroch farföräldrar.. de kommer ju bara en gång per år, å det är då jag fyller år.. Ja, så det var ju ett år sen de var här senast..

Men varför måste allt hända i morgon? Varför lägger de en tenta på en lördag? Det finns fem dagar som är veckodagar på en vecka, varför måste de tvunget lägga den på en helg? suck..

Menmen.. inget jag kan göra nått åt..

Ska fortsätta städa lite, sen plugga lite till.. sen bär det av mot skogen, eller, långt in i skogen.. roligt :)

Faktum är att det är roligt att städa, å det är ju lite dumt med tanke på att jag måste plugga..

AJA..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar