onsdag 26 mars 2008

Laboration..

Hahahaha! Det gick ju skitbra idag i skolan. lite kortslutning och en brinnande apparat.. JA! Läraren tycker om mig ändå.. :) Det var fel på den från början.. :)

Efter labben, som för övrigt gick väldigt bra, for jag och min klasskompis till IKEA och käkade mat, där vart vi sittande i en och en halv timme och pratade.. han är ju så rolig!

Ja, ingen träning blev det idag, jag var så trött innan jag åkte till skolan att jag nästan grinade en skvätt.. Jag är fortfarande lika trött..

I morgon blir det iallafall träning, axlar och triceps, ja, om nu triceps är vakna då, lite döda idag, annars blir det rygg och biceps... :) Skoj!

Eventuellt att det passet tränas i Österfärnebo, den lilla lilla orten långt långt ute i skogen som faktiskt har både ett gym, en icabutik och en kiosk..

Kiosken i Färnebo är nog den bästa i Sverige. Ägaren har inga öppentider, han har öppet så länge det är folk på byn, sen stänger han.. Ja, så om det är fest så håller han öppet tills alla har gått hem, för alla går ju förbi och köper mat på hemvägen.. bra affärsidé?! :)

Nu lär jag krypa ner under en filt, fryser så jag darrar..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar