torsdag 27 mars 2008

Jobb..

Det är mycket nu..

Jag har blivit mer involverad i firman än jag trodde.

Min pappa har tagit upp företaget igen, tidigare jobbade han åt ett annat företag och var placerad på Forsmark, nu hyr Forsmark in vårt företag direkt..

Min roll har nu varit nån form av designer, typ, fixat och trixat med företagsloggan, beställt kläder å sånt... jobben verkar aldrig ta slut.... Blev precis klar med en ny logga, eller, gjorde om en som redan fanns, som jag gjorde för några veckor sen...

Bara å hålla tummarna för att jag blir anställd när jag går ut skolan.. haha, eller så startar jag en ny "gren" i företaget, som nu har rörmokeri och elektromekaniska.. Bestående av farbror rörmokare och pappa elektriker.. Då lär ju Lisa-tekniker passa bra in där sen.. :)

Har iallafall fått ett företagskort på OKQ8.. tanka billig diesel.. perfekt! Tack!

nej, sängdags nu, jag är trött som få.. upp tidigt i morgon och börja med studierna.. ligger lite efter i allt nu som det känns..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar