måndag 24 mars 2008

kom igen nu!!

Det börjar bli riktigt riktigt bråttom för mig nu.. jag har tenta på lördag och kan ingenting som det känns.. måste sätta fart, har precis sparkat igång perkulatorn, måste vakna till liv..

Inte hittade jag nån kompis idag heller. spårlöst försvunnen, hans cykel däremot, den stog där den brukar, kanske för att den inte används...

Kanske används den lika dåligt som min.. haha.. köpte mig en cykel kvart i tio på midsommardagens kväll, den skulle användas till att cykla till grannbyn på.. vi kom aldrig dit, vi kom halvvägs ungefär..Det är svårt att cykla framåt om man har en massa alkohol i kroppen...  sen parkerade jag cykeln utanför porten och sen dess har den inte blivit använd.. kanske för att jag på något mystiskt vis lyckades tappa bort nyklarna på väg upp i lägenheten..

Nej nu MÅSTE jag börja plugga.. fort.. usch! stackars mig....

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar