måndag 31 mars 2008

De bidde int nå..

Jag har varit så laddad hela dagen.. När jag vaknade i morse kände jag att detta skulle bli en fantastisk dag.. lika bra som alla andra dagar..

På förmiddagen blev det träning, matinköp, plugg och diverse telefonsamtal.. Sen på eftermiddagen sprack allt, jag blev dötrött.. Histamin kallas orsaken till detta.. Menmen, det är bara å inse..

Nu är jag länkad som återförsäljare på dalblads hemsida.. Lisa Hansson - Hälsokonsult. :)

Gjorde en stooor beställning.. Men verkar som att det mesta redan är sålt.. haha.. folk är som galna inför Beach 2008.. :) Bra för mig..

Jo, hur som, är ruskigt trött och tänker spendera kvällen i soffan.. tyvärr.. jag vill inte.. jag vill träna.. men, trots att man vill så går det inte alltid.. tyvärr..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar