söndag 30 mars 2008

Lite nyfiken..

Skulle vara lite roligt att kolla hur många kcal man bränner på en hel dag.. En helt vanlig dag med skola, träning å sånt.. Måste prova det någon dag.. :)

Jag somnade på soffan nu för nån timme sen, jag vet inte när jag somnade på soffan senast, det händer som inte.. om jag inte har feber eller så.. men idag hände det, var helt förstörd när jag vaknade.. Jag som alltid tycker så synd om de som somnar på soffan, det är så hemskt!

Blir ingen mera träning idag som det ser ut, tar dubbelpass i morgon i stället.. Då har jag inte tröttat ut mig direkt på morgonen utan drar till gymet tidigt och tar promenaden där i stället.. plus rygg, å kvällens pass blir ben.. så får det bli..

Nu är det "American Hotrods" ett av favoritprogrammen.. :)

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar