måndag 24 mars 2008

Pollen och Hockey!

Jag trodde att det kalla vädret skulle döda varenda pollenpartikel som finns, men ack så fel jag hade.. Så fort solen lyser och värmer spyr träden ut pollen.. Å jag som trodde jag var sjuk, har snorat och nyst, det har varit täppt i halsen och kliat i ögonen... Men, det var alltså bara pollen.. BARA pollen.. Det som är BRA med det är att det bara är å träna på, hade jag varit sjuk vore jag ju tvungen att ta det lugn... Det enda jag behöver göra nu är att sova och äta ordentligt och trycka mediciner.. det är ju bra. :)

Nu vet jag några som sitter och är på topphumör hemma i tv-sofforna.. 4-0 mellan Leksand och västerås i andra period.... tror jag.. ööörhm... Sitter och zappar lite.. faller ju på grupptrycket... jag som inte är så intresserad av ishockey....

Sitter här och väntar på att klockan ska bli sex så jag får åka ner å träna... ben å biceps... kul!

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar