lördag 4 juli 2009

Fisketur..

Vilken skön dag jag hade igår.. efter jobbet.. Hann bara hem, ringa till försäkringsbolaget för att byta på bilen, sen åkte vi och fiskade..

En hel drös små abborrar fick jag upp..

Å en gädda... Fiint!

Perfekt sätt att varva ner efter en veckas arbete..

Fiske blev det i två timmar, sen hem och käka lite och efter det bar det iväg till gymet..

Knäböj på schemat, förra veckan bommade jag rejält på en vikt. Igår la jag på 2.5 kg mer än det jag bommade på, och klarade det utan problem.. Det blev ett nytt personligt rekord med hela 5 kg.. Jag är nöjd! :)

Idag är det städdag här hemma.. Alec åker till Dalälven för att fiska lax med far sin, och jag ska vara hemma och städa.. kul..... nää... kanske hinner snickra lite på fönsterna också.. få la se..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar