torsdag 2 juli 2009

Jag är Anställd!

Taaadaaa! Idag gick min tid ut på "6 månaders provanställning", Det innebär alltså att jag från och med i morgon bitti är helt fastanställd! Det känns ju ohyggligt bra i dessa tider..

Alec jobbar också.. igen.. tre veckor vart han arbetslös.. nu ser det ut som att han har jobb ett tag framöver.. fiiint!

Har legat i min jätteenorna sittsäck hela kvällen.. Den är nästan lite onödigt stor.. men sköööön.. :) och väldigt rosa... ;)

Mycket på gång nu..

Hälsar upp till Farmor, farfar och farbror... härligt att vara i jämtland. Kanske jag och Alec kommer upp i sommar.. fiska lite.. Lycka till på Trolling-SM!

Snart helg.. ska fortsätta med forder runt fönster då..

Nu är det dags att hoppa ner i sängen..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar