söndag 5 juli 2009

Haspelspö..

Vart tog denna dagen vägen? Vaknade på tok för sent.. 10.30 klev jag upp.. Sen gled jag omkring och gjorde ingenting till klockan var tre.. sen åt jag mat och slappade i två timmar till.. Ja, sen var det väl dags att sätta lite fart.. såå, städade hela huset, fick vansinnesutbrott på dammsugaren och bestämde mig för att slänga den åt hel***e.. Torka överallt.. Jaa, sen slappade jag en stund mellan 8 och 9.. När klockan var nio och jag hunnit sätta i mig en skål popcorn vart jag grymt träningssugen.. Har varit inställd på vilodag hela dagen, men si så blev det inte.. Bytte om och for ner på gymet i ilfart..

Nu är jag precis hemkommen från ett riktigt härligt pass bestående av baksida lår och biceps... Svetten rinner i floder nu.. ruskigt skönt! Jag blir så glad!

Tjabo försöker klättra i gardinen.. Snyggve..

Nu ska jag sitta här och surfa runt lite. Kolla lite på dammsugare, vill ha en centraldammsugare, men vet inte om slangen skulle räcka.. vad finns det för förlängningsslang till såna?

Ska även fortsätta kolla efter ett haspelspö.. började leta lite i morse och hittade ingen alls som skulle passa.. typ 10 fot lång och med en kastvikt på runt 100g. lagom.. tror jag.. :)

Jo men satte.. surfa lugnt gott folk!

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar