måndag 20 juli 2009

Stackars mamma!

Måndag, det är grått, det är blött och jag jobbar..

I morse hade jag svårt att åka ifrån Tjabo, han är en kelgris när han är nyvaken.. Sen slog det mig att mamma har semester nu.. Så, packade in Tjabo i lilla buren och svängde förbi mamma på väg till jobbet.. 06,40 öppnade jag dörren till hennes sovrum och sa HoooHooo... Och hon svarade kort "PUCKO".. hmm.. Tydligen fick hon inte somna om heller då Tjabo drog sitt vanliga morgontjatter.. Alla ljud han kan kör han i ett sprut... sen börjar han om.. fiiint.. När jag ringde för en stund sen satt de på golvet och sorterade knappar.. haha..

Jo men.. Ser ut att bli en ännu kortare vecka än väntat.. Sluter efter lunch på onsdag som det ser ut.. ska bli mycket skönt.. Torsdag morgon åker vi, först till Huddik och sen vidare till Hallen.. kulkul! :)

Nej men.. arbeta lite till då.. Inventeringsdag..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar