fredag 31 juli 2009

Fredagsnöje..

Efter en mycket seg vecka kändes det har varit fredag... supertrött hela dagen.. När jag kom hem från jobbet störtade jag ner i fosterställning i soffan och somnade... sov en hel timme... Vaknade, bestämde mig för en vilodag och gick in i köket för att laga mat... Sen soffan igen och en hel timme Simpsons... Sen ångrade jag mig.. vart jättetaggad på träning. Ja, och nu sitter jag här, nytränad nöjd och glad.. Biceps och lite baksida axlar blev det idag... toppen!

Känns bara så oerhört skönt efter ett pass på gymet, kroppen behöver det, sinnet behöver det.. hela jag blir bara så välmående.. (och himla trött, svettig och lite spyfärdig)

Nu ska jag göra som Alec, sätta mig vid flugbindarstädet och pyssla lite... :)

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar