tisdag 14 juli 2009

Massa massa material..

Dåligt med uppdateringar.. Beror helt eller delvis på att det inte händer så mycket nytt..

Farbror ringde igår och sa att jag skulle få hans flugbindningsmaterial.. toppenglad! Åkte dit och fick en hel låda med allt möjligt i med mig hem.. Såå.. Sen dess har jag mest bundit flugor..

Nej men, det har jag ju inte.. jag har så klart arbetat och tränat också..

Så, ja, det är mina dagar just nu.. jobba, träna, binda flugor... Så ska det städat, lagas mat och sånt trök med.. Jo.. Men snart så... :) Snart har jag semester.. i TVÅ hela dagar! Jag känner mig så lycklig..

På torsdag ska jag ta med Tjabo till veterinären igen.. Han ska friseras, så jag inte behöver vara orolig resten av sommaren, så kan han fortsätta vara ute och dyrka solen... Jag är inte skraj att ta ut honom, men jag är rädd att han ska bli rädd.. för om det nu skulle hända, ja då flyr han.. och som det är nu så kommer han för långt bort.. obra..

Nu är det dags för sängen..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar