måndag 6 juli 2009

Vad äre som har hänt?

Den här morgonen verkar vara den sämsta 2009, helt klart!

Vaknade nyss, supertrött, fick inte upp ögonen.. in i badrummet och såg att ögonen verkligen inte skulle gå att öppna inom den närmsta framtiden, jag är igensvälld... Vaaa... varför? Ingen aning? Vad har jag gjort? Vart har jag varit? Vad har jag ätit? -Ingen aning om vad som hänt.. Men igensvälld är jag, ser inte klok ut och det känns inte bra.. det gör bra ont.. huuuaaa!!

Helt klart är då att jag blir hemma idag.. sängen! Hur tråkigt är inte det?? tusan!

Nummer två som gör den här morgonen till det värsta är att jag har tvärslut på kaffe!! Suck!

Jo men, livet leker ändå.. det går över och kaffe kan jag köpa typ vid tio då affären öppnar..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar