lördag 1 augusti 2009

Full fart hela dan!

Ja, inte är det då lugnt och skönt på helgerna iallafall! Men så är det ju roligt också, å pyssla och dona med huset!

Idag har vi fått ihop golvet till vedboden.. Tog väl en sisådär två timmar, men sen skulle Alec iväg och fiska.. Och pappa skulle plöja upp deras tomt... hmm.. Ja, och jag tvättade bilen, avfetta, tvätta och vaxade.. Samtidigt som jag gjorde ren Tjabos bur.. högtryckstvätten.. Bytte ut alla pinnar och donade.. det tar sin tid det med.. men det blir ju fint.. :)

Jao... Det var min dag.. Började ju så klart att regna precis när jag vaxat halva bilen.. fick gå in och vänta en timme, sen ut och göra om allting.. kul... hmm..

I morgon fortsätter vi med vebon.. kanske jag får lite tid över att fodra fönsterna med.. kanske..

Nu blir det tv och popcorn..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar