lördag 22 augusti 2009

Plugg...

Det är lördag och jag har suttit här framför datorn sen jag vaknade i morse.. har äntligen fått fart på föreläsningarna så nu kan jag börja plugga.. Kursen börjar egentligen på måndag, men aldrig fel att börja i tid.. Har gjort två uppgifter klara och lyssnat av tre föreläsningar.. Nu är det dags för mig att placera huset på ett bra sätt för presentation så jag kan lämna in det för att sedan börja på huvuduppgiften i kursen, att göra ett projekt.. en ritning av ett flervåningshus.. men innan dess så är det 11 föreläningar till som jag ska kolla på.. kul kul!

Det här är vad jag gjort idag iallafall..

hmm.. ingen snygg presentation, men det är onädigt att lägga tid på den bara för att göra en bra bild, det är ingenting lärarna vill ha in på en sån här ritning iallafall.. det får bli på huvuduppgiften.. göra en fin omgivning med träd, mark och annat skoj..

Nu ska jag ut och snickra lite..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar