måndag 17 augusti 2009

Tack för det grävmaskin!

Det är måndag morgon och jag sitter här hemma med en kopp kaffe och i morgonrock, är LEDIG idag.. Fantastiskt! Ledig igen! Slog mig att jag bara varit ledig 6 dagar sen jag började jobba i februari... kände att jag förtjänade lite mera.. såå, här sitter jag.. Inte fick jag sova ut heller, först vaknade jag av en grävmaskin utanför, vet inte vad han pysslar med.. låter som att han bara står och slår skopan i asfalten.. Sen när jag precis somnat om så ringde telefon.. min doktor som ringde och ville prata allergi.. ska dit på torsdag och ta nå blodprov eller nå.. för fisk... inte för att jag tror att de kommer att ge utslag denna gången heller.. för det är rätt svårt att testa födoämnesallergier...

Alec var och fiskade igår i Älvkarleö.. Dalälven.. Så igår kväll så donade jag här hemma, band flugor, tränade och tittade på värdens bästa dunderklump.. Fick låna filmen av Bror.. "Je e jätten Jorm å Ja gillar mest å bada.... å baaaada"

Träningen då, marklyft, rygg och mage.. gick bra.. inga höga vikter, bara lagom.. men sen när jag kom hem, satt mig ner och reste mig upp så vart det nått som gick fel... En låsning låååångt ner i ryggen.. rackarns vad ont sånt gör! Känns bättre idag iallafall, strechade innan jag gick och la mig.. hua!

Idag då.. ska städa och tvätta och diska och träna..

Jo men.. Nu har jag lite saker jag ska leta upp på nätet... bokstäver bland annat.. ska skriva på väggen..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar