onsdag 12 augusti 2009

Endorfinrus...

Nyss hemkommen från gymet.. bröst och triceps idag.. lite krångel med tricpes på högerarmen.. den är slut.. skada.. ont.. inte bra.. helt enkelt Obra.. Ska försöka vila den så gott det går.. en vecka iallafall, får se om det blir bättre..

Det är väl kanske det tråkigaste som finns, skador.. När jag får en skada så börjar jag direkt försöka analysera varenda övning jag gör.. allt jag gjort.... försöker förstå vad det är jag gör fel.. för, tränar man rätt så blir man ju inte skadad.. så enkelt är det.. trasigt blir det när man gör fel.. och nu sitter jag här och har ont och det är ett starkt bevis på att något inte är rätt.. blaha..

Förövrigt så känner jag mig stolt över att jag för det mesta är skadefri.. det är BRA!

Jo.. mitt i veckan är vi, halva kvar, bara två arbetsdagar kvar.. sen helt.. skönt! Blir nog ännu en långhelg för min del.. det är ju faktiskt sommar..

Nu måste jag fila ner mina naglar, börjar bli krångligt att skriva på datorn..

Här vart det mest bara tomtugg idag.. så kan det gå när man har ett endorfinrus.. hög på endorfin..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar