tisdag 18 augusti 2009

Krångel!!

Idag har jag tömt kameran på en massa bilder från i sommar. Så när jag väl ska lägga upp bilder här så fungerar det inte.. sabla Metroblogg.. Jag har pysslat idag.. ska visa när det går att lägga upp bilder igen..

Idag är en krångeldag tydligen.. schabloner, skulle ha tag på ett snyggt typsnitt, så starta datorn där jag har alla skrivprogram och sånt.. men så fungerar inte skärmen.. kuuul... garantin gick ut för en sisådär 3-4 månader sen.. grr.. så typiskt.. så är det en dator som jag sällan använder, men måste likförbannat ha den fungerande.. för när jag behöver den så MÅSTE jag ha den.. toppenprogram i den ju..

Joo.. Så har jag fått hem 10 liter blåbär idag.. ska lägga dem i påsar snart och lägga i frysen.. finfint! :)

Tränat har jag gjort å.. gick sisådär idag.. ryggen är låst.. men det löser sig.. :)

Jag är lite bitter över att jag inte kunde visa vad jag gjort idag.. visar i morgon..

Nu ska jag kolla på den där token på tv..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar