söndag 23 augusti 2009

Trasigast..

Varför händer allting samtidigt för? Denna vecka ha gått i trasighetens tecken.. tvättmaskin, dataskärmen och nu mobiltelefon.. hemtelefen är också trasig, men det får den fortsätta vara.. den ringer ju iallafall, det gjorde inte mobilen..

Funderade om jag skulle åka och köpa en ordentlig väckarklocka eftersom det inte kommer något ljud ur mobilen, varken vid alarm eller när det ringer.. men så åkte jag till OnOff och köpte en ny mobil.. en röd, den var fin... inte för att det gör mig lycklig att ha en ny mobil.. tycker det är ett nödvändigt ont bara.. inte roligt alls.. datorn däremot, den gillar jag.. och Tvn.. men inte telefoner..

Mjaa.. Helgen är snart slut och jag har mest bara pluggat.. slog mig att det har gått lite för fort fram, kursen börjar i morgon och jag ska redan börja på med projektuppgiften.. flervåningshuset.. känns ändå väldigt bra att kunna lägga ner massor med tid på den, ska man göra nått så är det ju roligt att göra det ordentligt..

Annars då, har snickrat och donat med taket.. förutom det, ingenting.. jaaa, det är klart,, tränat.. men det är ju som vanligt..

Kom precis hem från garaget och veckans bänkpass.. inget tryck i kroppen men det gick riktigt bra ändå.. jag är nöjd..

Inne på Onoff idag kunde jag inte låta bli att köpa en Rubiks Kub.. Den kommer att driva mig till vansinne...

Nu ska jag göra matlådor och sen plocka in alla blommor som varit ute på altanen för behandling mot spinn..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar