söndag 9 augusti 2009

För fint väder...

För att sitta inne och uppdatera bloggen iallafall...

Redan söndag, men jag glädjer mig åt att jag är ledig på måndag med, tog en extra dag, men 6e lediga dag denna sommar.. den förtjänar jag.. :)

Igår sov jag bort halva dagen, faktiskt, skittråkigt.. men andra halvan var effektiv, byggde på vebon och ramade in en hel del gamla vykort.. Vi samlar på såna, gamla vykort på Storvik, vissa även på Hammarby och Kungsgården.. tjusigt blir det.. Gjorde en blå ram till så att alla skulle bli lika stora... kanon!

Idag ska vi försöka få ner pannan och tankarna i källaren, får ta och ringa runt lite till folk som är villiga att bära tungt.. 310kg väger pannan och den ska ner för trappan.. hmm..

Jo men, nu ska jag dricka kaffe och surfa runt lite, sen ut och snickra..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar