söndag 30 augusti 2009

Armbrytarträning..

Igår ägnade jag mest hela dagen åt att gräva, ösa jord och flytta sten.. Anlade ett land på baksidan av huset.. Det fanns inget sånt här när vi köpte huset, ingen gräsmatta och inga rabatter.. men nu så.

Nu ska här bara fyllas med blommor... det är ju en del som behövs för att täcka all jord.. men om några år så... Får se hur många av de frön jag sådde som kommer att komma upp i vår.. aklejor och vallmo.. fint.. :)

Idag har jag mest bara pluggat, tränat och tvättat.. träningen gick bra idag med.. efter en timmes bänk gick vi in och bröt arm.. jag måste lära mig... jag är utmanad... har lovat en person att bryta arm i november... måste bara vinna.. :) 

Mjoo.. Annars händer inte så mycket... måndag imorgon, inte alltför roligt.. helgerna är på tok för korta... hinner inte ens med hälften av vad jag vill hinna.. 

Nu ska jag ner i tvättstugan igen.. 

Återkommer.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar